Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Dette er en historie som fandt sted i år. Navne er ændret men ellers er det som det skete.

Min kone Helle og jeg Mikkel har været sammen i mange år og vores 3 børn er fløjet fra reden. Vi lever et godt liv, hvor vi nyder at lave lækker mad fra bunden med gode råvarer og drikker gerne bobler så ofte som muligt. Vi er også særdeles aktive på den seksuelle front og dyrker sex så ofte vi kan passe det ind og det er 3-5 gange om ugen. Vi dyrker meget traditionel sex og selv om jeg har presset på gennem længere tid om at prøve en trekant med en ekstra fyr, har Helle ikke vist den store interesse for projektet. Når vi dyrker sex har jeg ofte nævnt at jeg synes vi skulle prøve en ekstra fyr og når hun er liderlig synes hun også det lyder som en god idé men når vi så er færdige og liderligheden har lagt sig, har hun tabt interessen igen.

SEX I DAG?

I år havde vi tidlig ferie og havde bestilt ferie på Costa Brava kysten. Vi kører altid selv på ferie og elsker at holde ferie i Sydfrankrig eller i Nordspanien ved Middelhavskysten. Bilen blev pakket og alt blev gjort klar til turen ned gennem Tyskland og Frankrig til Italien. Vi har altid to overnatninger på vej til feriestedet da vi ikke gider køre mere end ca. 700 km om dagen.

Turen ned til vores første stop små 700 km ned i Tyskland gik glat og vi ankom til hotellet kl. ca. 17. Hotellet lå i en gammel tysk borgby med ringmur med meget gamle og flotte huse. Vi parkerede bilen og gik ind for at hente nøglen til vores værelse. Foran hotellet står en 10-12 hollandske motorcyklister med oppakning som formentlig også skulle overnatte på hotellet.

I receptionen fik vi nøglen til vores værelse og gik op på første sal til et lækkert hotelværelse. Når vi ankommer til vores hotel tager vi altid et bad inden vi skal ud og se byen og have lidt aftensmad.

Jeg går først i bad og lægger mig på dobbeltsengen helt nøgen da udetemperaturen var over 30 grader. Helle går nu i bad jeg kan høre hun skruer slangen af bruserhovedet. Når hun gør det ved jeg hun er i legehumør idet hun er vild med lunt vand på sin klitoris. Jeg kan også høre hun stønner lækkert i badeværelset. Jeg kunne mærke at min pik begyndte at røre på sig og jeg lå og håbede på hun var liderlig når hun kom ind fra badet.

Da hun endelig var færdig kom hun ind og stod ved benenden og tørrede sit hår med håndklædet og sagde ”nå du hørte vist hvad jeg lavede på badeværelset”. Skulle jeg ikke lige ”kigge lidt” på den stive sjover ? Jeg blev dejlig liderlig ved tanken om hvad vi nu skulle til at lave. Jeg synes der var ret varmt på hotelværelset så inden Helle havde tørret sig færdig, åbnede jeg begge døre til altanen på vid gab så vi kunne få noget luft. Jeg lagde mig på sengen med min stadig stive pik pegende lige op mod loftet. Helle står stadig ved benenden og kravlede langsomt op og tog fat om min stive pik. Hurtigt tog hun den i munden og begyndte at sutte pikken og nulre mine nosser. Det var super lækker at mærke hvordan hun legede med pikhovedet med sin tunge og efterhånden gled vi begge over i en tilstand hvor liderligheden lukkede af for omverden. Vi støjede nok så meget at de værelser omkring os kunne høre hvad der foregik. Da Helle havde sutte min pik i nogle minutter, synes jeg at det puslede på altanen og da jeg kiggede derned stod to af de hollandske motorcyklister og kiggede ind på os. Helle havde ikke opdaget noget da hun lå med røven i vejret så de kunne kigge lige op i hendes våde fisse. Jeg tænkte først ”hvor fanden kommer de fra” men jeg tænke også at jeg ikke ville gå glip af en lækker omgang sex. Hvis de ville kigge, måtte de jo gøre det.

Da Helle kunne mærke at jeg var tæt på at komme stoppede hun og jeg rejst mig og begyndte nu at kneppe hende bagfra. Det var skønt at kneppe hendes våde fisse og høre hendes stønnen og mærke hvor liderlig hun var. Jeg havde faktisk glemt vores ”tilskuere” da jeg lægger hende ned og begynder at slikke hendes våde og opsvulmede fisse. De står der sku endnu. Jeg har gennem længere tid læst meget om hvordan man bedst tilfredsstiller en kvinde med tungen så Helles liderlighed blev ikke mindre af min behandling. Det var både med tungen og med fingeren skiftevis i begge huller. Da helle var ved at komme, stoppede jeg og Helle hoppede op og indtog hendes yndlingsstilling og red os begge til en intens og super lækker orgasme.

Vi lå begge på sengen da jeg igen kom til at tænke på vores to ”tilskuere”. Jeg fortalte Helle om det jeg så, hun grinede og sagde ”så håber jeg de kunne lide det de så”. Vi rejste os for at se, hvordan de kunne komme til at se gennem vores altandør og her fandt vi svaret.

Hotelværelset på første sal delte altan med naboværelset og ude på altanen hang deres motorcykeltøj så de havde nok hørt hvad der gik for sig og blevet enige om at kigge ind til os. Hvor længe de havde kigget med ved jeg ikke. Jeg kunne mærke at Helle blev tændt af episoden. Hun talte længe om, hvad vi havde gjort hvis de havde kommet ind. Jeg greb straks tråden fra mine fantasier om en trekant og sagde, at så havde jeg nok inviteret dem til at deltage i legen. Pudsigt nok var Helle slet ikke afvisende og mente, det kunne være ret frækt.

Vi fik en hurtig skyller mere og kom i tøjet og gik en lang tur i byen og nød stedet, vejret og os selv. Vi fandt en mindre restaurant hvor vi kunne sidde udenfor og spise. Vi bestilte vores mad og nød en øl mens vi ventede på maden. Mens vi sad der, kom gruppen af motorcyklister og ville spise samme sted. Helle hviskede til mig. ”Hvem var det af dem der så os knalde?”. Jeg måtte bekende, at jeg ikke helt kunne udpege dem da jeg kun så dem kort. Mens vi spiste, sad et par stykker af dem og kiggede interesseret på os og Helle hviskede igen. Mon ikke vi nu ved hvem det var. Jo det kunne godt se ud til at de genkendte os.

Vi spiste færdig og betalte og gik atter en lille tur i byen inden vi gik hjem på hotellet igen for at få noget søvn inden vi skulle op næste morgen og sætte kursen mod Frankrig. Vi lå begge på dobbeltsengen og nød øjeblikket, havde hele ferien foran os, turen var startet perfekt og alt i alt en dejlig dag. Vi faldt begge i søvn ret hurtigt.

Klokken lidt over ét om natten vågner jeg ved at Helle skal på toilettet. Jeg faldet hurtigt i søvn igen men vågner en halv times tid efter ved, at hun ikke ligger ved siden af mig. Jeg bliver lidt nervøs og går ud på toilettet som er tomt. Jeg bliver endnu mere nervøs da det ikke ligner Helle at gå nogen steder uden at sige det. Jeg kan pludselig høre noget som lyder ret bekendt. Nogen stønner som når de har sex og jeg tænker hvor det mon kommer fra. Jeg kan høre det kommer udefra og da jeg går ud på altanen, kan jeg høre lyden kommer inde fra de to hollandske motorcyklisters værelse. Jeg listede hen til deres altandør, som ligesom vores var åben og kiggede ind. Jeg blev stiv i hele kroppen og helt paf. På sengen lå Helle og fik slikket fisse af den ene fyr mens den anden fik suttet pik af Helle. De var godt i gang så de bemærkede ikke mig. Jeg fik tusinde tanker i mit hoved. Skulle jeg buldre ind og stoppe det og smide Helle ind på vores værelse eller skulle jeg bare gå ind og pakke og køre min vej ? Sjovt nok blev jeg ikke rigtig jaloux men reagerede nok lidt instinktivt. Mens alt dette gik gennem mit hoved havde de to fyre byttet plads og den ene kneppede nu Helle med en, synes jeg, temmelig stor pik ( min egen er nok helt gennemsnitlig ) mens det nu er den anden der fik suttet pik af Helle. Jeg kunne mærke at jeg blev liderlig af det det foregik og min pik var blevet stiv. Jeg besluttede mig til at se videre og ikke at gribe ind. Nu fik hun jo prøvet en ekstra fyr men jeg havde nu regnet med, at jeg skulle være den ene.

Helle var helt væk i liderlighed da ham der fik suttet pik lagde sig på sengen og ham der kneppede hende trak sig ud og løftede Helle op så hun kunne ride ham. Mens Helle red hans pik, var den anden fyr i gang med at fingerkneppe Helles røv. Først med én finger og efter nogle minutter med to fingre. Helle hylede som fik hun tæsk og jeg har aldrig set hende så langt ude i liderligheden. Pludselig rejser ham der fingerknepper Helle sig og presser forsigtigt hans store pikhoved op I Helles stramme røvhul. Først jamrer hun sig. Så holder han en kort pause så presser han den langsomt i bund mens Helle klynker. Han begynder at bevæge pikken frem og tilbage i hendes røvhul mens ham der knepper hendes fisse prøver at finde en rytme der passer dem begge. Det var præcis dette scenarie jeg havde fantaseret om og mens jeg kiggede på dette, havde jeg stået og spillet min egen pik. Jeg kunne ikke holde mig tilbage da jeg så Helle i ekstase med to pikke i hvert sit hul. Det var sindssygt frækt og min pik blev ret hurtigt stiv igen. Pludseligt trækker den fyr der knepper Helles røv sig ud og skyder en voldsom ladning sperm op ad Helles ryg. Kort tid efter kommer den anden oppe i Helle som får en voldsom orgasme. De ligger alle tre på sengen men pludselig rejser Helle sig og slikker den pik ren for sæd der kom oppe i hende. Jeg var nu bange for at blive opdaget så jeg luskede ind til os selv og hoppede i seng. Det kørte rundt i mit hoved. Det var pivfrækt men hvordan skulle jeg reagere dagen efter?

Helle kom ind og lagde sig ca. en halv time efter. Hun havde vådt hår så jeg regner med hun havde taget sig en skyller før hun gik ind. Hun faldt hurtigt i søvn men jeg kunne ikke sove. Jeg beslutter mig for ikke at sige noget men lade hende om at spille ud.

Næste morgen havde jeg vel sovet max. et par timer mens Helle var frisk og helt som hun plejer. Vi gik i bad og gik ned for at spise morgenmad på hotellet. I morgenrestauranten satte vi os lidt afsides men et stykke fra os sad de hollandske motorcyklister, som så ud til de også skulle videre efter morgenmaden. Der var ingen reaktion hverken fra Helle eller fra dem. Efter maden gik vi op på hotelværelset for at pakke vores ting. Helle bad mig sætte mig på sengen da hun gerne ville tale med mig. Jeg tænkte, at hun nok ville gøre vores lange forhold forbi, aflyse ferien eller noget i den stil men jeg sagde intet.

Jeg har haft en meget realistisk drøm i nat min skat. Jeg var sammen med to fyre og blev kneppet godt igennem. Det var virkelig som at være der selv skat. Jeg sagde intet men tænkte ”du var der selv min skat”. Du har gennem de sidste par år prøvet at overtale mig til at prøve en trekant med en ekstra fyr, Jeg er klar til det nu. Når vi kommer hjem efter ferien går vi på nettet og finder en fyr og så gennemfører vi det. Undskyld skat. Tænk at der skulle sådan en drøm til før jeg kunne se hvor frækt det kan blive.

Jeg var mundlam. Jeg ved Helle er en klog og smart pige, men jeg havde ikke set hun kunne vende den sådan til vores begges fordel. Jeg sagde at det ville jeg meget gerne og at jeg var glad for hendes beslutning.

Hvem var de to fyre i din drøm? spurgte jeg. Det var de to fyre der havde kigget ind mens vi lå og knaldede min skat. Den oplevelse havde åbenbart vækket noget i mit hoved.

Resten af ferien var skøn med god sex men Helle har ikke indrømmet at det ikke var en drøm. Da vi kom hjem fra ferie fandt vi hurtigt en ekstra fyr til en trekant. Det var sjovt nok Helle der pressede på mht. at prøve en trekant. Jeg skriver om den oplevelse senere. Tak fordi du læste med.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 16 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.