BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Vi havde, som sædvanlig været i byen fredag aften. Vi bor 10 på hver gang på kollegiet, har eget badeværelse, entre og værelse og fælles køkken. Normalt er vi næsten afsted alle sammen når der skal festes, og vi havde et super godt sammenhold.

Jeg ved ikke hvornår jeg var kommet hjem den fredag nat, men lørdag formiddag vågnede jeg ved at min nabo Henning stod på værelset.

SEX I DAG?

Jeg havde åbenbart ikke fået låst min dør om natten. Henning mente at vi skulle sætte os ud i køkkenet for at få en reparations bajer, men jeg var ikke lige helt vågen og klar til det.

Vi pjattede lidt med det og pludslig kom Henning hen og hev dynen af mig. Jeg sover altid nøgen, og min pik stod stiv op ad maven på mig, sådan en rigtig morgenpik.

Henning stivnede og udbrød helt spontant ”Wow, det ser sgu godt ud”, og jeg tænkte lynhurtigt om han mon, ligesom jeg, var bifil. Jeg besluttede mig for at prøve det af. Han så faktisk lidt godt ud, og jeg havde da af og til tænkt på ham, når jeg lå og onanerede.

Jeg kunne godt se at han blev lidt forlegen og rødmede lidt, så jeg rykkede mig lidt ind i sovesofaen og klappede på lagenet for at han skulle komme og sætte sig. Jeg kunne se at der var tusinde tanker i hans hoved, men endelig besluttede han sig for at sætte sig.

Jeg lagde min hånd op på hans nakke og begyndte at nusse ham lidt i håret. Jeg trak han ansigt tættere og tættere på for til sidst at presse min mund imod hans.

Jeg kunne godt mærke at der var lidt modstand, men jeg fik skilt hans læber ad med min tunge og gav ham et dybt tungekys. Pludselig rejste han sig op og gik ud i gangen. ”Fandens også”, tænkte jeg. Nu havde jeg nok forskrækket ham, men så hørte jeg at han låste min dør.

Jeg kunne høre, at han rumsterede lidt ude i gangen og så kom han ind igen. Splitternøgen, med en dejlig halvstiv pik dinglende imellem benene.

Han kom nu hen og lagde sig omvendt ovenpå mig, så jeg fik hans pik lige ned i ansigtet, og så tog han min pik i munden. Jeg skyndte mig at sluge hans pik, så ikke han skulle nå at fortryde.

Jeg skilte hans baller og slikke ham forsigtigt omkring røvhullet, og han gjorde det samme ved mig. Det var vildt liderligt og jeg kunne høre på os begge at det var noget vi trængte til.

Jeg tog igen hans pik i munden og lod den glide helt ned i halsen. Samtidig kunne jeg mærke hvordan han sugede og slikkede min pik.  Til sidst kunne jeg ikke mere, og med et stille støn tømte jeg min pik i hans mund.

Hans pik voksede i min mund, og så kunne jeg mærke hvordan hans dejlige sperm blev sprøjtet ned i min hals. Efter at have ligget lige så stille lidt, rejste Henning sig op, vendte sig om og lagde sig ovenpå mig igen. Vi lå nu ligeså stille og kyssede og smagte på hinandens sperm.

”Det har jeg haft lyst til længe”, sagde Henning, mens han smilede til mig. ”I lige måde”, sagde jeg og gav ham endnu et kys. Henning listede nu i tøjet igen, og sneg sig ind på sit eget værelse, så ikke der var nogle der skulle opdage noget.

Jeg tog et bad og gik ud i køkkenet til de andre for at få en øl. Henning sad allerede derud og det smil han sendte mig lovede en hel masse i fremtiden.

Vi hyggede os hele dagen i køkkenet og blev da også lidt halvfulde igen. Da vi alle havde spist sammen ville de fleste i byen igen. Jeg sagde, at jeg var for træt, og ville gå ind til mig selv igen, og med et lille blik hen mod mig sagde Henning, at han vist også trængte til at få sovet ud.

Efter den spændende weekend, hvor Henning og jeg opdagede vores fælles biseksualitet gik der et stykke tid, inden vi igen fik lejlighed til at være lidt sammen igen.

Det var kun blevet til et skjult kys i ny og næ, men nu viste det sig, at én af vores veninder på gangen, Ilse, skulle til Løkkken og servere i sin sommerferie, og hun spurgte om ikke vi ville komme og besøge hende, og vi greb straks chancen.

Vi tog bussen til Løkken en fredag middag, med vores rygsække, et 3-mands telt samt soveposer og luftmadresser. Vi tog på campingpladsen og fik teltet slået op. Vejret var ikke overvældende godt den fredag, så vi smed os på luftmadresserne da vi var færdige. Vi blev enige om at sove lidt, for så at tage til hotellet om aftenen.

Da vi vågnede igen gik vi begge to ned til toiletbygningen for at tage et bad. Der var ingen andre der, så vi sneg os begge ind i den samme kabine, hvor vi vaskede hinanden og legede lidt med vores pikke.

Efter badet klædte vi os på og gik hen til hotellet, hor vi først fik lidt at spise, og så blev der ellers drukket igennem det meste af aftenen. Ilse havde travlt, så hende fik vi ikke set så meget til.

Til sidst gik vi, godt fulde tilbage til teltet, hvor vi skyndte os at smide tøjet, hvorefter vi faldt i søvn i hinandens arme.

Da vi vågnede næste morgen skinnede solen fra en skyfri himmel, og efter at have vasket os gik vi om til hotellet for at se om Ilse var vågen.

Det var hun, og vi fik os et par kolde øl og lidt morgenmad inden vi gik til stranden. Vi aftalte med Ilse, at vi ville komme tilbage om aftenen.

Vi havde i forvejen undersøgt hvor der var mulighed for lidt sjov på stranden, uden at støde de andre gæster, og der var et lille stykke strand syd for Løkken hvor det var tilladt at bade nøgen.

Vi fandt hurtigt en lille gryde i klitterne og smed tøjet. Jeg kunne se på Hennings halvstive pik, at han var liderlig, så jeg satte mig foran ham og tog den i munden, samtidig med at  jeg kælede for hans lille, glatte røvhul.

Efter at have suttet ham lidt, lagde vi os begge på ryggen for at tage lidt sol. Begge pikke strittede lige i vejret, og ud af øjenkrogene så jeg en ældre, lidt korpulent herre sidde og kigge på os.

Han sad og gned sin pik uden på badebukserne. Jeg hviskede til Henning at der var én som var interesseret, og vi blev eninge om at give ham lidt at kigge på.

Henning lagde sig om på siden og skubbede sin røv hen i mod mig. Jeg lagde mig, så jeg kunne komme til at slikke hans lækre røvhul, og efter at have gjort ham godt våd, lagde jeg mig bagved ham og stak min stive pik op i ham.

Jeg gled forsigtigt i bund i hans røv, og begyndte at kneppe ham stille og roligt, samtidig med at han gned sin egen pik.

Jeg skævede over til den ældre mand, og så at han var rykket tættere på. Han havde smidt badebukserne og sad og onanerede sin stive, tykke pik.

Vi lod nu som om vi lige havde opdaget ham, og vinkede ham hen til os. Han kiggede sig lidt omkring, inden han rejste som op og kom hen til os. Jeg trak min pik ud af Henning og vi rejste os begge for at hilse på ham.

Han var vel omkring de 60 år, ganske pæn med en sød topmave og små bryster, og så havde han den dejlige, stive tykke pik stående imellem sine ben. Efter at have sludret lidt med Preben, som han hed, fik vi ham til at lægge sig på ryggen.

Jeg er helt vild med at slikke Hennings røv, så han satte sig på knæ og tog Prebens pik i munden, mens jeg endnu engang satte min mund hen til hans dejlige røv.

Da jeg jo lige havde kneppet ham, var hans hul dejligt åbent, så jeg kunne få min tunge dybt ind i ham og gøre ham rigtig våd. Efter lidt tid rejste Henning sig op og satte sig overskrævs på Preben.

Jeg tog fat i Prebens pik og styrede den hen til Hennings røv. Langsomt lod Henning sig glide ned over pikken, som forsvandt op i ham. Han stønnede lidt, for den var noget tykkere end min, men til sidst var den helt i bund.

Jeg kunne høre på Preben, at det var noget han kunne lide. Henning begyndte langsomt at ride op og ned på pikken, og jeg satte mig over Prebens ansigt, så han kunne slikke min røv og mine nosser, og jeg kunne komme til at kysse Henning.

Vores tunger legede i hinandens munde, men Henning red Preben vildere og vildere. Preben slikke både min røv og min pik indtil han med et brøl tog fat i Hennings hofter og presse ham ned over pikken, så den gled helt i bund, hvorefter han tømte sin sperm op i ham.

De Henning mærkde det tykke pik sprøjte oppe i sig kom han ud over Prebens mave, helt uden at røre ved pikken. Jeg flyttede mig og Henning lagde sig ind over Preben, som stadig havde pikken oppe i hans røv.

Jeg lagde mig på knæ bagved dem og så hvordan Prebens pik langsom blev mindre og gled ud af Hennings røv. Jeg skyndte mig at sætte munden hen til hullet, så jeg kunne slikke den sperm op, som nu sivede ud af Hennings røvhul.

Prebens pik blev også lige slikke ren. Jeg bad nu de to gutter om at lægge sig på ryggen ved siden af hinanden, hvorefter jeg satte mig overksrævs på deres brystkasser og onanerede mig til en skøn udløsning, som jeg sprøjtede ud over deres ansigter.

Vi lå nu, helt indesmurt i sperm og sved og slappede lidt af, inden vi tog en dukkert i det kølige Vesterhav, hvorefter vi tog afsked med Preben og lagde os op i klitterne igen.

Resten af dagen gik med at solbade og lege lidt med hinanden, men aftene skulle vise sig at indeholde flere overraskelser.

Da vi kom fra stranden gik vi begge i bad, og smuttede i et par short og en tshirt. Ilse havde haft dagvagt, og ville mødes med os på hotellet kl. 19.00 til spisning.

Vi ankom, fik noget at spise og snuppede lige et par øl samtidig. Efter maden gik vi i baren og fik lidt flere øl, samt et par af de stærke, og så var vi ved at være i godt og vel havlfulde igen.

Jeg sad og kiggede på Ilse. Hun så fantastisk ud. Halvlangt, brunt hår, smukke mørke øjne, en flot næse og en sød, og ofte smilende mund.

Hun er 170 cm høj, slank med små bryster (og uden BH, kunne jeg se) og en fræk, stram pariserrøv. Hun er lige fyldt 19 år og mig bekendt har hun ikke haft nogen kæreste i den tid hun har boet på kollegiet.

Ilse spurgte om vi havde lyst til at se hendes værelse, og det ville vi da meget gerne. Vi fulgte efter hende op på 1. sal og hun gik hen til en dør.

Jeg undrede mig lidt over at der ikke var værelsesnummer på, og fik forklaringen da hun havde låst op og lukket os ind. Rummet var domineret af en stor rund sen, og så var der diverse remedier rundt omkring på væggene sammen med spejle overalt, selv i loftet.

Til vores store overraskelse sad Preben splitternøgen midt på sengen. ”ja” sagde Ilse, med et grin. ”jeg har længe haft på fornemmelsen, at der var noget mellem jer to fyre, så jeg bad min chef Preben om at følge efter jer i dag, og han har fortalt alt hvad der foregik”.

”Preben blev enkemand for 2 år siden, og jeg tjener en lille ekstra skilling af og til, ved at være sammen med ham, og da jeg var klar over at han er bifil, tænkte jeg at han ligeså godt kunne få noget ud af jer to også”.

Mens Ilse havde talt var hun trukket af tøjet og stor nu nøgen foran os. Gud hvor var hun smuk. Nu gik hun så hen og låste døren, og så fik tonen et lidt anden lyd.

”Så må i gerne smide tøjet” kommanderede hun, men hun gik hen til Preben, som havde rejst sig op og stod ved siden af sengen.

Vi var stadig flove over at være blevet afsløret, så vi skyndte os at gøre som der blev sagt. ”Fint” sagde Ilse ”og så er det hen på sengen, og du” sagde hun ogpegede på mig ” du kan jo godt lide at slikke Henning i røven, så Henning, ned på knæ og så skal der slikkes”.

Vi skyndte os at adlyde og snart var jeg i gang med noget af det jeg aller bedst kan lide, nemlig at slikke Hennings røv. Ilse stod og kælede for Prebens pik mens hun iagttog os.

”Jeg har altid ønsket at se to fyre sammen” sagde hun til Preben ”men jeg tror da, at de to her trænger til lidt hjælp” hvorefter hun hentede en pisk fra væggen, stillede sig bagved mig og gav mig et klask i røven. Det gjorde ondt, men var samtidig dejligt frækt.

Hun fortsatte med at klaske min røv, mens Preben havde sat sig på knæ foran Henning og stukket sin store, stive pik ind i hans mund.

Min pik var blevet godt stiv af den behandling, og da Ilse stoppede med at piske min røv og sagde ”Så kan du godt kneppe Henning”, var jeg bare klar.

Jeg satte mig på knæ bagved Henning og stak min pik op i hans væde, glatte røvhul og begyndte at kneppe ham. Ilse kælede og slikkede min røv, og bad så Preben om at komme om til hende.

Få sex i dag

Hun styrede nu Prebens pik i stilling ud for mit hul og bad ham om at stikke den ind. Jeg kunne mærke at han pressede forsigt på, og jeg forsøgte at slappe af.

Langsom trængte han forbi min ringmuskel. Det gjode lidt ondt, men da han først var kommet ind, var det ubeskriveligt dejligt.

Jeg kunne se at Ilse havde taget et fotografi apperat frem og tog en masse billeder af os i forskellige stillinger. ”Bare rolig” sagde hun ”Det er til Preben, så han har noget at hygge sig med når han er ensom. Han har allerede mange af mig”.

Efter at Ilse havde fotograferet os, lagde hun sig under Henning og tog hans pik i munden. Nu havde han så selv en pik i munden og en i røven, samtidig med at han blev suttet, så det blev for meget for ham, og han tømte sig i Ilses mund.

Hun beholdt spermen i munden, rejste sig op og gik hen til Preben og gav ham et stort tungekys, så han fik al Hennings sperm.

Henning væltede rundt på sengen, og Ilse bad mig om at lægge mig ved siden af. Hun kravled nu op over mig, og sænkede sig ned over min pik, med ansigtet vendt mod mig.

Hendes dejlige, små bryster hoppede foran mig, da hun begyndte at ride mig. ”Kom Preben” sagde hun ”Kom og bol mig i røven”. Ilse stirrede mig dybt i øjnene, og da jeg så hendes fantastisk smukke ansigt lige da Preben trængte op i hendes røv blev jeg forelsket.

Jeg kunne mærke Prebens tykke pik arbejde i Ilses røv, men jeg kneppede hendes glatte, våde fisse, og inden længe kom hun med et skrig.

Det var godt, at værelset lå lige over restauranten, hvor der var godt med støj og musik, for eller havde hendes skrig da nok givet anledning til lidt uro.

Ilse bad nu Preben og jeg om at gøre os færdige, så vi lagde os i en 69 og suttede hinanden. Næsten som på tælling kom vi i hinandens munde, og belært af tidligere erfaring beholdt jeg Prebens sperm i munden og vendte mig om for at kysse ham.

Han havde gjort det samme så vi fik blandet vores sperm godt indtil Ilse kom til og slikkede det hele i sig.

Vi sov alle på hotellet den nat, og næste dag skulle vi hjem igen. Da jeg vågnede, kunne jeg se at Preben var stået op, mens Ilse og Henning stadgvæk sov.

Jeg skyndte mig at børste tænder og trak i en tshirt og et par shorts, hvorefter jeg smuttede ned i køkkenet, hvor jeg tænkte at Preben nok var.

Preben var ved at forberede morgenmad til hotellets gæster, og jeg hjalp ham så godt jeg kunne. Da vi var færdige satte vi os ud på terassen ved køkkenet for at nyde en kold øl.

Preben sagde, at han var glad for at have lært os at kende, og jeg kunne kun give ham ret. Det var et dejligt nyt bekendskab for os alle. Han fortalte mig, at han havde ét ønske mere, inden vi rejste hjem, og at han håbede på at vi ville opfylde det.

Da jeg hørte hvad det var, blev jeg helt vild, og jeg kunne mærke at min pik omgående reagerede på det. Preben opdagede bulen i mine shorts og sagde ”Ja, jeg kan jo se at du med på den”, samtidig med at hans hånd gav min stive pik et lille klem.

Personalet til formiddagsvagten var mødt ind, og Preben havde givet Ilse ekstraordinært fri i dag. Vi gik ind på værelset hvor de begge stadigvæk sov.

Jeg listede forsigtig dynen af Ilse, mens Preben gik over til Henning og gjorde det samme. Ilse lå på maven med det ene ben bøjet, så jeg kunne lige komme til at slikke hendes dejlige lille røvhul.

Jeg stak forsigtigt tungen ind, og mærkede straks hvordan hun begyndte at vride sig.

Jeg rejste mig op og tog mine shorts af og fik hende rejst op, så hun stod på knæ foran mig, hvorefter jeg forsigtigt pressede min stive pik op i hendes våde og villige hul.

Jeg kunne se, at Preben og Henning lå i en 69’er ogs slikkede hinanden. Efter kort tid trak jeg mig ud af Ilse igen. Det var jo ikke meningen at vi skulle kneppe færdig nu. Ilse og Henning kendte ikke noget til Prebens ønske, og jeg fortalte dem ikke noget endnu.

Vi blev enige om at tage et fællesbad for at vi alle kunne vågne. Efter badet, da vi igen sad nøgne inde på værelset blev det tid til at indvi de andre i Prebens ønske.

Han ville gerne tage nogle fotos af os mens vi alle tre var bundne i forskellige stillinger, og det var vi selvfølgelige alle med på.

Jeg kunne godt fornemme, at det var noget, som Preben havde gennemtænkt. Vi blev bundet i mange forskellige stillinger, stående, liggende, siddende, og nogle gange også med vores stive pikke i forskellige huller.

Den sidste stilling var den aller frækkeste. Her lå Ilse på alle 4, Henning på knæ bagved med sin pik oppe i Ilses røv, og jeg bagved med min pik oppe i Henning.

Efter fotograferingen ville vi ned i i spisesalen for at få noget morgenmad. Preben sagde nu, at han havde en lille drøm mere, som han gerne ville have at vi opfyldte, og vi var alle tre straks med på det, uden at vide hvad det var.

Med et skælmsk smil gik Preben hen til en kommode, at hentede tre halvstore Butt Plugs som han rakte til os. Han havde også taget noget glidecreme med, og vi smurte alle tre vores pluggs og hjalp så hinanden med at presse dem op i røven.

Herefter tog vi shorts og thirts på og gik ned for at få morgenmad. Det var en liderlig fornemmelse at gå med en ordentlig plugg i røven, og samtidig vide, at Ilse og Henning også havde hver sin oppe i sig.

Da vi satte os for at få serveret morgenmad gled pluggene helt i bund, og jeg kunne se på Ilse, at hun var helt oppe at ringe over det. Vi sad alle tre meget uroligt, til Prebens store morskab.

Efter morgenmaden gik vi på værelset igen. Ilse var blevet så liderlig, at hun flåede tøjet af og beordrede mig hen på sengen. Jeg lagde mig på ryggen og hun skrævede over mig og førte pikke op i hendes våde fisse.

Hun bad nu Henning om at tage hendes plugg ud og kneppe hende i røven. Preben satte sig over mit ansigt, således at jeg kunne slikke hans røv samtidig med at Ilse suttede hans pik. Jeg kunne mærke Hennings pik, mens vi begge gennemkneppede Ilse.

Preben stønnede højere og højere og til sidst kom han i Ilses mund. Da han flyttede sig, kyssede Ilse mig således at jeg fik Prebens dejlige sperm i munden.

Samtidig kom både Henning og jeg dybt inde i Ilse, og hun fik en kæmpeorgasme. Totalt udmattede faldt vi alle om på sengen. Så var der tid til endnu et bad, hvorefter Henning og jeg gjorde os klar til at tage hjem igen.

Preben stak os 500,00 kr. Hver. Det var mange penge på den tid, men han syntes at vi havde fortjent det. Vi lovede ham at komme igen en anden gang, hvilket vi også gjorde mange gange.

Det hele udviklede sig sådan, at Ilse og jeg blev forelsket, og er gift i dag. Henning fandt en fyr som han bor sammen med, og selv om Preben efterhånden er blevet pensionist, så besøger vi ham stadig.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 16 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.