BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Et par år før min mand og jeg blev gift, fik han ideen om at vi skulle prøve at tage på camping. Tanken omkring det er slet ikke noget for mig da jeg mere er en bypige. Men jeg tænkte okay en campingvogn med en fornuftig seng og et lille bad så kan sådan en uge vel godt klares nogenlunde fornuftigt.

Det var midlertidigt slet ikke min kærestes ide med det. Hans ide var at vi skulle campere i telt. Jeg gik på kompromis ved at kræve at det så skulle være et luksustelt med vidste ikke helt hvad det indebar andet end det var bedre end et almindeligt telt.

SEX I DAG?

Dagen kom hvor vi kørte af sted mod pågældende campingplads. Da vi kom til campingpladsen havde vi fået en plads ved siden af et ældre dansk ægtepar på den ene side af os og en tysk familie på den anden side. Lidt kedelige naboer men vi hilste pænt på dem begge.

Vi begyndte at pakke ud og slå det såkaldte luksustelt op. Det var et, han havde lånt og der var slet ikke noget luksus over det så jeg var ret tæt på at køre hjem igen men gjorde det ikke. Vi fik pakket alt ud og tog os et kig i området. Campingpladsen lå ikke så langt fra en strand (dejligt for mig) og så var der fælles bad. Altså ikke hvor alle går i bad i samme rum men hvor båsene hvor man bader ikke er delt op i køn. Og så kunne der være kø for at komme i bad. "Lige noget for mig..."

Der var en pæn ældre herre som hed Holger som havde sin campingvogn på pladsen ved siden af det ældre par ved siden af os. Han sad i sit fortelt da vi gik forbi og vi faldt i snak med ham. Han inviterede os på noget at drikke og vi sad og hyggesnakkede med ham. Jeg skulle tisse og lånte hans toilet og så hvor lækkert det var med en campingvogn i stedet for det rådne telt vi havde.

Vi takkede for skænken og gik videre. På pladsen på den anden side af den tyske familie, ved siden af os, var der 3 vennepar på vores egen alder som havde slået deres telte op så de havde dannet en lejr i midten af deres telte. Det så ret hyggeligt ud og vi blev også her inviteret på noget af drikke og sad og hyggesnakkede med dem også. Vi blev inviteret på aftensmad og sad faktisk resten af aftenen hos dem og fik en del at drikke. Sent på aftenen takkede vi af og gik i seng.

Dagen efter om formiddagen vågnede jeg i vores telt og havde sovet dårligt og havde ret ondt i ryggen. Jeg prøvede at vække min kæreste men han havde drukket rigeligt og ville bare sove videre. Solen skinnende og jeg besluttede mig for at tage min bikini på og tage ned på stranden.

På vejen derned mødte jeg Holger som jeg lige faldt i snak med og fortalte at jeg tog på stranden og min kæreste stadig sov. Han spurgte om han måtte gå med for selskabet skyld og det måtte han gerne.

Vi kom ned til stranden og lagde vores håndklæder. Vi lå og hyggesnakkede og jeg fortalte ham om alle mine kvaler ved denne telttur og at jeg bare ikke rigtig gad det. Han fortalte at han selv elskede csmpinglivet men at der dog skulle være en del luksus ind over som ordentlige sove- og toiletforhold osv, så han forstod mig godt. Han synes at jeg skulle få det bedste ud af denne tur osse selv om det indebar nogle stunder uden min kæreste og det ville han da gerne være behjælpelig med.

Vi havde en virkelig god kemi og han spurgte om han ikke skulle smøre mig ind i solcreme. Han begyndte at smøre mig ind og spurgte om jeg aldrig lå topløs på stranden. Jeg svarede at det gjorde jeg sjældne gange hvis jeg var alene da min kæreste er rimelig jaloux. Han sagde: din kæreste er her jo ikke nu, og kiggede på mig med et kækt smil.

Jeg var ret sur på min kæreste over turen så jeg tænkte hvorfor ikke. Jeg smed min bikinitop og Holger fik da også lov til at smøre mine bryster ind i solcreme. Det tænder jo lidt når en moden fyr røre en på den måde. Der var flere der gik forbi os og kiggede ret meget og der gik det op for mig at der jo var en del aldersforskel imellem os og jeg lå topløs. Det tændte mig osse.

Vi gik fra stranden og flirtede en del på tilbagevejen. Vi skulle hen og havde et bad efter strandturen og der var godt med kø ved badebåsene da der åbenbart var nogle båse der var ude af drift. Da det langt om længe var vores tur forslog Holger om vi ikke skulle tage den samme bås og jeg tænkte what. Inden jeg havde set mig om havde han hevet mig med ind i båsen.

Han tændte for bruseren og åbnede min bikinioverdel så jeg stod med frie bryster. Han smed sine shorts så jeg kunne se hans frithængende værktøj. God pæn størrelse tænkte jeg. Han pegede på min bikiniunderdel og jeg tænkte igen, hvorfor ikke. Den røg af så vi begge stod nøgne i båsen.

Han tog shampoo'en og gav mig lidt i hånden. Han tog selv lidt shampoo i hånden. Han begyndte at vaske mig overalt på min krop og det samme gjorde jeg med ham. Jeg fik gnubbet hans pik godt ind i sæbe og nu stod den stiv, stor og flot. Han fik også vasket mig godt og grundigt så vi var begge ret tændte.

Jeg vender mig om så jeg har ryggen til ham og vi står helt tæt så jeg kan mærke hvor hård han er mellem mine baller. Den står direkte op mellem mine baller og jeg massere ham blidt med mine baller. Han masserer mine bryster imens. Jeg er her meget i tvivl om jeg skal lukke ham ind i varmen eller ej. Der står en del mennesker rundt om os i de andre båse og vasker sig og køen uden for er der også.

Men liderligheden overvælder mig så jeg løfter mit ene ben og tager fat om hans pik mellem mine ben og føre den stille ind i min mis. Jeg kan mærke ham meget tydeligt i mig grundet min snæverhed samt hans størrelse. Han holder mit ben mens jeg læner mig fremover og støtter mig mod båsens væg.

Han begynder at bevæge sig ind og ud af mig og jeg begynder at stønne men prøver at begrænse mig. Han boller mig hurtigere og hurtigere og jeg har virkelig svært ved at holde mund. Det larmer en del i båsene fra de andre så jeg kan godt stønne lidt men det er virkelig svært bare ikke at give slip og stønne rigtig højt.

Holger begynder at komme i mig og da han begynder at sprøjte og spænder op i sin pik, kommer jeg til at stønne højt da han føles ekstra stor og hård mens han sprøjter. En fyr i en bås længere henne kommer med kommentaren: var det godt. Holger trækker sig ud af mig og vi kigger på hinanden og fniser som et par teenagere.

Vi skyller os færdigt og Holgers sperm løber ud af mig og ned på gulvet. Da vi går ud af båsen, går en dame samtidig ud fra båsen ved siden af og hun kigger helt vildt på os. Vi forlader stedet og går sammen tilbage mod vores pladser. Holger tager min hånd og vi fletter fingre på tilbagevejen.

Holger går ind i sin campingvogn og jeg går hen til vores telt. Min kæreste ligger derinde med tømmermænd men jeg får skaffet nogle piller så han kan komme lidt i gang igen. Resten af dagen bruger min kæreste og jeg sammen.

Et par dage senere skal min kæreste være med i noget fodboldkamp midt på dagen med fyrene fra de 3 vennepar et par pladser længere henne. Jeg gider ikke og sidde og glo på sådan noget og er en smule lystig, så jeg går hen til Holgers campingvogn. Han sidder i sit fortelt og drikker en øl. Jeg sætter mig ind til ham og vi begynder at snakke om blandt andet vores badedag.

Jeg kan mærke at det tænder mig ret meget at tænke på og snakke om, så jeg tilbyder ham et blowjob. Han rejser sig op og lukker åbningen ind til hans fortelt. Nu er der kun lidt løst indkig fra de plasticruder der sidder rundt i forteltet. Han tager sine shorts og underbukser af og sætter sig i stolen. Jeg sætter mig på knæ foran ham og begynder at kysse hans pik.

Den rejser sig meget hurtigt og står stiv og flot. Jeg begynder at slikke lidt på undersiden af hans pikhoved og lader mine tunge bevæge sig rundt om det. Jeg kan se i hans øjne at han meget gerne vil havde at jeg begynder at sutte på den.

Jeg åbner munden og tar et dejligt sut på hans pikhoved. Han nyder det. Jeg begynder at spille hans pik lidt med min hånd. Der begynder at løbe lidt presperm ud fra hans pikhoved. Jeg presser med min hånd lidt ekstra presperm ud. Han ser det. Jeg kigger ham dybt i øjnene mens jeg slikker hans presperm væk med tungen.

Jeg begynder nu at sutte hans pik lidt dybt mens jeg prøver at bevare øjenkontakten. Jeg smiler til ham med hans pik i munden. Jeg sutter ham videre da han spørger hvornår min kæreste er færdig med fodbold. Han holder mit hoved så hans pik fylder hele min mund.

Jeg prøver at svare ham men det er svært med hans pik i munden. Han spørger igen og presser nu min mund endnu længere ned omkring hans pik. Jeg prøver at svare: jeg ved det ikke, flere gange men hver gang jeg prøver at sige det kan jeg mærke at hans pik smyger sig en tand dybere ned i min hals.

Selvom jeg har lidt svært ved at trække vejret nyder jeg virkelig at have hans pik i min mund og hals. Han slipper mit hoved og siger at han snart gerne vil komme i min mund. Jeg tænker bare, fuck han skal suttes til han kommer nu. Jeg tager fat om hans pik med hånden og lader min mund og hånd følges ad, op og ned om hans pik.

Jeg kan mærke at jeg kan sutte ham lidt dybere nu end ellers fordi han har haft presset sin pik ned i halsen på mig. Min hånd, mund, hals og ansigt er virkelig snasket. Jeg fortsætter i et vedvarende tempo indtil han kommer i min mund. Han giver et højt mandestøn.

Han fylder min mund med alt hans sæd og jeg gør mig umage for at få alt spermen ud af ham. Jeg sluger den store mundfuld sperm han har givet mig og omslutter blidt min mund om hans pikhoved igen med et let sug. Jeg malker det sidste sæd ud af ham med min hånd.

Jeg kigger op på ham og smiler og han ser meget veltilfreds ud. Han siger ret højlydt at jeg kraftstejlme er virkelig god til at sutte pik. Jeg smiler bare endnu mere og siger tak.

Jeg tørre min hånd og ansigt og går ud af Holgers fortelt og hen mod vores eget telt. Det ældre par på pladsen mellem Holger og os, sidder under deres markise og kigger helt målløse på mig. Jeg smiler til dem og siger hej og kravler ind i vores eget telt.

Til min store overraskelse ligger min kæreste allerede inde i vores telt. Jeg tænker shit, bare han ikke har hørt Holger. Vi snakker lidt og kysser og jeg tænker at min mund og hals stadig er snasket af Holgers sæd.

Et par dage efter beslutter jeg mig for at tage en strandtur uden min kæreste igen. Jeg aftaler med Holger at vi mødes en hel del længere nede af stranden end hvor campingpladsen er så min kæreste ikke pludselig kommer forbi.

Jeg finder Holger på stranden som har taget en køletaske og parasol med. Der er en del andre der hvor vi er men ikke lige så overfyldt som henne ved campingpladsen. Jeg ligger mit håndklæde og tager min nederdel og stropbluse af.

Ingen bikinioverdel på i dag, spørger han. Gør det noget, svarer jeg. Slet ikke, siger han. Der ligger en fyr lidt længere henne som begynder at kigge på mig. Jeg ligger med ved siden af Holger og kommentere fyrens kiggeri mens jeg kigger ud over vandet.

Holger rejser sig på sin ene albue og kigger direkte over på ham mens han masserer mine bryster. Fyren fjerne nu sit blik og kigger væk. Det tændte mig faktisk ret meget at Holger lige som laver sit statement om at jeg er hans og fyren bare skal kigge væk.

Efter et stykke tid spørger Holger om vi skal gå ud og bade lidt og det er jeg frisk på. Vi ender med at jeg sidder overskrævs på ham ude i vandet og småkysser. Jeg kan mærke at han bliver hård. Vi er begge ret tændte og han trækker sine badebukser af samt min bikinitrusse.

Vi er nu nøgne og jeg tar fat i hans pik og prøver at føre den ind i min mis men det er smule svært grundet vandet. Holger presser på og pludselig smutter den ind. Det er virkelig dejligt at mærke ham i mig mens at de andre svømmer omkring os.

Vi har lidt svært ved at få en ordentlig rytme i gang så vi beslutter os for at gå op og fortsætte hos Holger. Jeg smutter lige forbi min kærestes og mit telt for at se om min kæreste er der men det er han ikke.

Vi kommer ind i Holgers fortelt hvor vi begge er ret lystige. Han siger at han synes at vi bare skal være helt nøgne så vi smider hvad vi har på kroppen. Jeg går ned på knæ og tager Holgers pik i munden og begynder at sutte ham stiv.

Han sætter mig i campingstolen hvor han slikker mig lidt inden at han føre sin pik ind i mig. Han begynder at bolle mig, hvor jeg prøver at stønne så stille som muligt men det er svært. Jeg ser at vi har glemt at lyne åbningen i forteltet så den klapper lidt til siden når der kommer et vindpust.

Jeg tænker at bare der ikke kommer nogle, specielt ikke min kæreste. Holger ber mig om at gå ned på alle 4 og han stiller sig på knæ bagi. Han presser pikken ind i mig og begynder at bolle mig dejligt. Jeg nyder virkelig at have ham i mig og stønner da osse en del.

Inden længe begynder Holger at komme i mig og fylder mig med sperm. I sådan en situation kan jeg virkelig mærke hvor meget jeg elsker at tilfredsstille en moden fyr. Mærke hans store stive pik i mig og få ham til at sperme i mig.

Holger var igen rigtig glad da han trak sig ud af mig og fortalte hvor meget han synes om mig og at jeg var en virkelig god og dejlig pige. Jeg kom i tøjet og gik over i mit eget telt og tog mig en lur.

Dagen efter skulle Holger køre videre med sin campingvogn og vi fik sagt farvel men uden at udveksle kontaktoplysninger. Jeg tænkte om det var Holgers levemåde, at leve lidt frit og i nuet.

Jeg fik ihvertfald en meget bedre campingtur end først antaget og husker den med stor glæde :0)

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 91 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.