BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Hej, jeg skrev lidt om mig og Max, men nu brugte jeg jo ikke al min tid med Max(Skønne oplevelser med Max), der skete også en del andre ting, så jeg har fået lyst til at skrive lidt mere om mine oplevelser. Trods alt havde Max ikke eneret, Der skete også andre ting.

Min veninde Tove var en meget udsvævende pige. Hun elskede lidt fest og farver og benyttede som regel muligheden for at få nye bekendtskaber, og hun var temmelig frisk på at prøve dem af i sengen, eller hvor det nu var belejligt. Skønt hun var gift med en god og rolig mand.

SEX I DAG?

Tove var ikke nogen skønhed, men meget udadvendt, og kunne altid komme i snak med andre. Jeg var lidt mere tilbageholdende, og var ikke vant til at søge fremmed selskab.

Tove og jeg havde kendt hinanden i flere år, men mødtes tilfældigt til et par selskaber ved fælles venner. Her snakkede vi så godt sammen, at vi begyndte at komme sammen privat.

Jeg fik en forretningsinvitation til Norge, men min mand havde ikke mulighed for at deltage, så jeg foreslog at Tove tog med. Hun var frisk med det samme. Så vi fik en herlig 3 dages tur til Norge sammen.

På hotellet afholdtes der et kursus om dagen, og om aftenen hyggede vi os i restauranten, hvor et par fyre kom hen til vores bord og vi snakkede ganske godt sammen. Tove forsvandt godt nok kort tid et par gange medens vi boede på hotellet, Jeg lod som om, at jeg ikke bemærkede det og ellers gik turen meget rolig og vi hyggede os ganske godt sammen.

Vi var enige om at det skulde ikke være sidste lille udflugt, vi skulle ud på sammen.

Tove spurgte kort efter, om ikke jeg ville med ud på en køretur, for hun havde et par ærinder, hun skulle have klaret. Min mand syntes det var en god ide med en fridag fra dagligdagen, så jeg tog med.

Vi kørte op omkring Brande og Tove stoppede ved et hus, og sagde at hun lige havde et par ærinder herinde, men det ville kun vare et øjeblik. Jeg ventede i bilen i godt en halv time, så kom Tove lidt rødmosset tilbage, og vi kørte videre, Tove sagde at hun bare lige havde hilst på en bekendt og vi kørte videre til en udstilling i Brande og derefter hjem.

Jeg lagde nu to og to sammen, Tove havde besøgt en bekendt for et hurtigt knald og jeg var med som anstandsdame, så hendes mand ikke skulle stille spørgsmål. Det var temmelig interessant, så jeg blev ret nysgerrig efter at vide hvad hun havde ud af det.

Jeg spurgte hende derefter direkte, hvad det gik ud på, jeg ville vide, hvorfor jeg skulle dække over hendes eskapader o.s.v.

Hun fortalte nu at hun havde et kæmpe behov for at blive bekræftet, og hun var overbevist om at hendes mand også var utro. Hun faldt ofte for forskellige fyre, og holdt sig ikke tilbage, nu ville hun prøve hvad der var, og se om hun var gået glip af noget. Derfor brugte hun sine muligheder, for at få alt det sex hun kunne, og prøve med mange forskellige.

Det lød interessant, og gav stof til eftertanke. Jeg havde ikke prøvet sex med andet end min mand, og lidt bardomsforsøg med naboens dreng, når vi legede på høloftet, men det blev ingen succes.

Jeg var jo novice på området, så jeg opfordrede Tove til en lidt dybere snak om hendes sex ture.

Vi mødtes en aften hvor vi kunne være alene, og Tove fortalte nu åbent om hvad hun følte .: Jeg bliver ikke rigtig forelsket, men jeg har et konstant behov for at få noget i min fisse, jeg savner et eller andet, men jeg ved ikke hvad det er, derfor prøver jeg med mange forskellige, for at se hvem der kan tilfredsstille mig bedst. Det er lige som om jeg ikke kan blive tilfredsstillet, kort efter et ellers godt knald, siger hjernen af fissen savner pik igen. Jeg tror næsten det er lidt nymfomani.

Av det var en svær en, kan man virkelig blive så glad for fisse tænkte jeg, så har jeg noget til gode. Det har jeg aldrig haft et stort behov for.

OK sagde jeg, kan vi ikke følges lidt mere ud ?. Jeg kan måske lære noget, for jeg kan da forstå at der er et område, hvor jeg er på fremmed grund.  Jeg har aldrig følt et særlig behov for sex, Min fisse har bare taget imod, når min mand havde lyst. Det har min mand ofte klaget over, når jeg lod som om jeg sov, men sukker og siger at jeg gør lidt plads, så kan du jo stikke pikken ind i fissen, og tage det du har behov for.

Vi begyndte at mødes oftere, og foretog nogle små byture sammen, bl.a. til en natklub, hvor jeg kunne se hvordan Tove agerede, og jeg fik mere og mere lyst til at deltage, når jeg så hvordan Tove nød at blive opvartet, og betalte med fissen.  Mændene var meget villige, det blev til hurtige knald på toiletterne, i det fri, eller i bilen, det var måske lidt over min grænse, men det vakte appetitten.

Et par måneder senere, blev vi enige om, at vi ville på ferie sammen, og Tove skulle føre an, og jeg skulle i lære og prøve fremmed fisse. Vi fandt en rejse med bus til Sct. Johan i Østrig, rejsen var forholdsvis billig, men vore mænd kunne ikke få fri, så de kunne ikke komme med. De måtte nøjes med at køre os til bussen, og ønske god rejse.

I bussen var stemningen god og vi blev snart rystet sammen med de andre passagerer, kun et par enkelte havde nok i sig selv. Så da vi ankom til hotellet i Sct.Johan, var vi næsten helt familiere med de øvrige i bussen, specielt 2 mænd fra København, som også rejste sammen, dem faldt vi godt i snak med, (det var også de eneste rigtig spændende for vores projekt.)  Vi blev indlogeret på hotellet, som blev drevet af et dansk ægtepar.

Dagene gik med udflugter, men aftenerne gik med underholdning og dans på hotellet. Vi kom godt ud af det med de to kammerater så, vi holdt os sammen med dem, de så selvfølgelig også deres chance med os to piger. Snart var vi lidt mere end gode kammerater og senere på aftenen med underholdning, dans og drinks, var vi varmet godt op til noget mere, og jeg bestemte mig til, at jeg også ville have del i fornøjelserne.  Så efter en del dansen tog jeg imod Bennys invitation til at få lidt frisk luft, og vi gik udenfor.

Selvfølgelig var det ikke kun den friske luft der trak, men også det at kunne være lidt alene sammen og få snakket og kysset og krammet. Inden vi fik set os om var vi næsten kravlet helt ind i hinandens tøj, og jeg holdt om Bennys stive pik, og han havde hånden i mine trusser og kørte forsigtigt på min klit, så fissen sejlede. Det var det jeg havde forstået på Tove, at man kunne finde ved ”at spise ude”. Jeg blev vildt liderlig, og det trak i fissen, og benene rystede.

Det var dog lidt for koldt ude i bjergluften om natten, så jeg tog Bennys pik i munden og gav ham en ordentlig suttetur, noget jeg ellers aldrig havde brudt mig om, men nu føltes det helt naturlig , det var for koldt udenfor og et hurtigt knald nu ville ødelægge lidt af spændingen. Så hellere vente til vi kom på værelset og få tid til at nyde det  fuldt ud.

Det var første gang jeg var på udebane, hvor jeg virkelig havde mulighed for at prøve sex med en fremmed, uden at jeg var presset af, at der var familie eller bekendte i nærheden, som jeg skulle undgå, for ikke at få problemer senere, men jeg tænkte kun på den dejlige pik jeg lige havde haft i hånden, og  på hvor heldigt det var, at jeg havde et bind i tasken, for fissen var så våd, så jeg var bange for at få en våd plet på tøjet når jeg sad inde ved bordet.

Da vi kom tilbage i salen, sad Tove og snavede med Bennys kammerat, senere dansede de tæt og det var ret tydeligt, at han havde en hånd nede ved hendes fisse, så nu var alt næsten på plads.  Tove og jeg gik en tur på toilettet, og jeg fortalte hvad Benny og jeg havde lavet, og så lagde vi den videre slagplan, Vi aftalte at vi ville foreslå en ny opdeling  af værelserne, for den første nat,så vi hver især kunne få  det ud af turen, som vi havde lyst til, uden at skulle finde muligheder for at dyrke sex efter behov, Nu ville vi have fisserne brugt, som vi jo var indstillet på hjemme fra.

Så vi endte på hvert sit værelse, med hver sin mand, og så var der udsigt til fisse i helt stor stil. Benny som jeg faldt for var udrustet med en særdeles veludviklet pik. Så snart vi kom op på værelset var det ud af tøjet, jeg blev  væltet om på sengen,  han suttede på mine bryster og så fik jeg endelig hans dejlige pik i min  ophedede fisse, Jeg var sjask våd, så han kørte lige i bund i et skub, jeg skal love for at han kunne bruge sin pik, og min fisse skreg efter den, en følelse jeg slet ikke troede at jeg havde.  Han suttede på mine bryste så vorterne strittede og blodet løb til klitten og fissen, så det strammede i underlivet, hans pik føltes dobbelt så stor.  Hen var fantastisk til at bruge pikken, og min fisse fik så meget af den, at jeg glemte alt andet. Jeg fik de herligste udløsninger og jeg tror at han gennem kneppede mig 4 gange den nat. Det var hele turen værd, og jeg havde virkelig lært noget nyt.

Næste dag tog vi på udflugt.  Tove og jeg snakkede lidt om nattens forløb, og vi blev enige om, at vi ville udnytte turen til fulde, og vi ville holde sammen med vore nye elskere i de 5 dage turen varede.Vi ville ikke holde os tilbage, men virkelig udnytte situationen og få alt det sex som vi lystede, og som tingene nu indbød til. Fissen hævede og blev våd, bare ved snakken, den havde sandelig oplevet noget nyt..

Og sådan gik resten af turen, udflugter, aftenfester og masser af gymnastik efter sengetid. Vi gennemførte turen som nyforelskede par, og vi knaldede hver nat, så min fisse aldrig havde prøvet noget lignende. Den var konstant våd og ophævet, og det føltes fantastisk.

Da vi tog afsked hjemme i Danmark med de nye elskere aftalte vi, at vi godt kunne ses igen hvis lejlighed bød sig.  Vi ville holde kontakten ved lige.

Tove og jeg aftalte at fremmed fisse var helt i orden, der ville vi dække over hinanden, men vi måtte ikke røre hinandens ægtemænd, det ville bare give problemer og forviklinger.

14dage senere ringede Benny, og spurgte om ikke vi kunne møde i Horsens senere på ugen, for han havde et ærinde der og han ville tage sin kammerat med.

Så blev der varmt i trusserne min fisse hævede op, ved tanken om at genopleve minderne fra nætterne i Schweiz, bare ved tanken om, hvad han havde at tilbyde. Så jeg aftalte med min mand, at jeg skulle besøge en kusine, om havde brug for lidt hjælp, og at Tove gerne ville følge med mig derhen. Så var alibiet i orden. Tre dages ventetid var lang tid, men de gik i den syvende himmel og masser af tørre trusser..

Vi ankom til Horsens lige før middag, og mødtes med Benny og Kurt De havde hele dagen til rådighed, så vi startede med at spise en let frokost og snakke minder fra Østrig. Vi talte ikke om nætternes aktiviteter, men alligevel var jeg glad for, at jeg havde puttet bind i trusserne.

Drengene havde lejet et par håndværker værelser, og der tilbragte vi eftermiddagen med at genopfriske nætternes minder, hold da op hvor var det lækkert, jeg fik slet ikke brug for trusserne,  igen fik jeg hans store pik i fissen, og igen oplevede jeg de mest vidunderlige orgasmer.

Senere mødtes vi flere gange gennem det følgende år, og hver gang fik vi fornøjelse OG minder.. Senere flyttede Tove sammen med en anden, og han var mere nøjeregnende, så nu var det slut med udflugter for hendes vedkommende.

Efter en tid bragte min mand turene på bane, og han sagde, at han godt formodede hvad der var foregået, men han troede på, at noget fremmed fisse måske kunne vække mere interesse også derhjemme. Så han håbede bare, at jeg havde fået noget godt fisse, som jeg kunne mindes med glæde, og ikke var blevet skuffet. Derfor havde han ikke protesteret, selv om han godt kendte Toves rygte. Og han følte også at jeg var blevet mere interesseret i at få noget ud af vores sex i ægtesengen. Han vidste jo ikke hvad der var i mine tanker samtidig.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 37 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.